الاثنين، 28 أبريل 2014

هلاوس مسائية



- واحدة اعرفها انتحرت
- خليكوا عايشين ف تيمة الاله
- انت انسان مازوخى ديماجوجى كسول كدب الكوالا
- مش بتحسى بالذنب ابدا ؟؟!
- انا عايزة اموت صغيرة
-انت مش بتتكلمى عن ربنا كتير لية ؟
- حاولت اقربله معرفتش
- حاولى تانى
- كينيا
- طب ممكن ماموتش بس افضل صغيرة طول العمر
- هتتجوزى امتى ؟
- عندى صداع
- هتعيشى فين ؟
- مناخيرى مسدودة 
- خدوا المرتب و سيبولى اجرة التاكسى
- ان وجدتن حبيبى اخبرنه انى مريضة حبا
- صليلى .. هىء حاضر اول ما اصلى
- بحاول ابقى عميقة
- طب ينفع غامضة ؟
- نفسك ف اية ؟
- مبسوطة بصداقتك الجديدة
- ما ايليا اتخطف
- انا مش عايزة اتخطف
- طب ممكن امثل انى ذكية
- نفسى ابقى مبسوطة
- هاه
- ؟؟!!!!
- فوبيا الشارع
- مخنوفة
- من اية ؟
- مش عارفة
- انا بؤمن بالايلينز
- شعرك حلو كدة ؟
-  مبثقش ف حد
- مممم
- هو انا كدة ابقى خاينة ؟
- انا لسة فاكرة
- هى التعابين بتعض يا رامز ؟
- انتى بتستهبلى
- 6:15 الصبح
- ريحته
- it's us against the world - coldplay
-  عمرى ما نسيت
-   هاطلع اتف عليه و نازلة علطول
- مفتقدة حاجات كتير
- دايما بحلم بتعابين
- مفيش اصلا ابراص هنا
- 60 كيلو
- هى البطاريق ممكن تقبل تعيش معايا ؟
- يعنى اية اتخطف ؟ 
- م يا عايش يا ميت
- k's choice - killing dragons
- هتروح النار عشان انتحرت
- اية تخيلك عن ربنا ؟
- اننى اتحداااااك
- و لما قال هذا ارتفع و هم ينظرون و اخذته سحابة عن اعينهم
- احية 
- و هل ترى منحتنى الوجود كى تسلبنى الوجود ؟!
- يا قاتلى انى صفحت عنك 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق