السبت، 16 أغسطس 2014

escaping plans





i wanna escape ..
الهروب هو الحل الامثل
مش هروب كئيب
هروب جامح
الم كل ما املك ف شنطة ضهر
و اختفى

هناك تعليقان (2):

  1. Into The Wild
    عملتها زمان مرتين تلاتة من باب التغيير وحب الإكتشاف والصعلكة ؛ وكانت تجارب ثرية جداً بالمناسبة رغم قساوتها .. مش موافقك على حكاية أنك "تلمي كل ما تملكي" لأنك هتتقيدي أكتر وكل حاجة هتاخديها معاكي هتشدك وترجعك تاني لورا ومع الوقت مش هتحسي أنك هربتي لأ هتحسي أنك متهربة مع الحاجات دي ؛ كمان مش هتحسي بلذة المغامرة (ده لو أنتي عاوزاها مغامرة مش رحلة) لأنك هتبقي متطمنة .
    وقت الهروب الواحد بيرمي كل حاجة ورا ضهره ؛ حتى نفسه وبينطلق .
    وآدي دقني لو عرفتي تنامي ليلة واحدة ع الرصيف !!
    وعموماً الكتابة هروب برضه
    :)

    ردحذف
  2. لا انا مش عايزة اهرب للمغامرة
    انا قصدى هروب لمكان جديد و حياة جديدة
    ف هلم كل الحاجات اللى بحبها " و هى قليلة جدا بالمناسبة " و حاجات مش مرتبطة بالمكان اللى عايشة فيه ف يادوب شنطة ضهر و اطفش
    و على العموم انا هنا بتخيل كل حاجة انا مش قادرة اعملها
    انا مش بس مش هعرف اقضى ليلة على الرصيف انا اصلا بتوتر لما الوقت يتأخر و انا برة البيت
    شكرا على التعليق:)

    ردحذف